niedziela, 19 października 2014

#byckobieta- kreatywne wyzwanie u jestrudo

Holou, 
dziś mam dla was post podsumowujący wyzwanie u >Jest rudo<. O wyzwaniu dowiedziałam się jak tylko u Natalii pojawił się >post< o nim i o razu postanowiłam wziąć udział. Dobrze bawiłam przy wymyślaniu tego co ma być na zdjęciach aby było to coś oryginalnego, no i tak powstało moich 15 zdjęć, które można podziwiać na moim >instagramie<

Wyzwanie miało na celu podkreślenie atutów, docenienia siebie. 
Osobiście wykonałam wszystkie 15 zdjęć i teraz wam je podrzucę wraz z opisami jak wpadłam na to, żeby to zdjęcie wyglądało tak, a nie inczej: 

1.Babski gadżet-
 na tym zdjęciu złapałam wszystko, bez czego nie mogę żyć między innymi: składana szczotka, lusterko,tablet, etui na telefon i zatyczkę na dziurę od słuchawek, podkład do koka, okulary, kosmetyki do pielęgnacji ust, małe perfumy oraz moje kochane bransoletki. 

2.Coś różowego-
 tu na mój celownik poszły moje paznokcie, a konkretnie lakier na nich. Bez lakieru ani rusz, a czasami może być słodki i różowy. 

3.Przyjaźń-
to zdjęcie jest wyciągnięte z czeluści mojego laptopa. Zdjęcie z moim kuzynek. Chyba jedno z najładniejszych naszych zdjęć. 

4.Boso-
po domu zawsze chodzę na boso albo w skarpetkach, więc to nie był problem uchwycić moje gołe stópki. 

5.Subtelnie-
och... tu miałam wielki problem co uwiecznić na zdjęciu, aż w końcu padło na storczyka. 

6.Make-up-
kosmetyki, które używam, kiedy mi się nie chce albo nie mam czasu robić cudownego make-upe

7.Na nogach-
preferuję trampki albo baleriny, a na zdjęciu widać moje cudowne kapcie szkolne, czyli miętowe trampki. 

8.Chwila tylko dla mnie-
to czas kiedy mogę spokojnie w samotności wypić cappuccino oraz przejrzeć blogi, tu akurat na ekranie widać JEST RUDO 

9.Must have-
moim must have tej jesieni to zdecydowani apaszki, szaliczki czy kominy, królują u mnie tej jesieni, bo gardło trzeba chronić. 

10.W torebce-
od września preferuję te gigantyczne torby, które pomieszczą wszystko, książki, kosmetyczkę z potrzebnymi rzeczami, coś co zastąpi gumę do żucia i okulary, które mieć muszę 

11.Poranek-
na zdjęciu pokazane co widzę od razu kiedy otworzę oczy... Wtedy jeszcze było w miarę jasno na dworze i słońce wlewało promyki przez okna. 

12.Mam ochotę na...- 
cappuccino, to coś co ociepla moje dni i od razu go poprawia. 

13.Dłonie-
i następne zdjęcie gdzie widać moje paznokcie, które uwielbiam, a szczególnie z jakimś ciekawym kolorem na nich. 

14.Coś czarnego-
u mnie nie króluje mała czarna, i nie mam typowo czarnych rzeczy, więc na zdjęciu widać moją kochaną bluzeczkę z Gargamelem, najbardziej znanym czarnoksiężnikiem z bajek! Można też wziąć pod uwagę kolor mojego etui.


15.Jestem...-
no i ostatnie. Widziałam, że jako ostatnie je dowiem. składanka moich 9 zdjęć... Ponieważ... jakkolwiek bym się zmieniła zawsze chcę zostać SOBĄ! 

Więc taki bardzo zdjęciowy post 
Do kolejnego W. 

PS Trzymajcie jutro za mnie kciuki! Piszę olimpiadę z historii :) 

6 komentarzy:

  1. małe czarne... etui do telefonu :) rozbroiła mnie ta fota, pingwinek chyba? lubię takie pierdółki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pingwinek :) I ja też uwielbiam takie pierdółki etui i zatyczki do telefonu mą miłością ;)

      Usuń
  2. Bycie sobą to ważna rzecz, fajnie, że zwróciłaś na to uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie "Poranek". Też kocham szale, apaszki i kominy. Często nawet latem, gdy mocniej wieje zakłądam na szyję- wszystko przez ciągłą anginę ropną :( Cieszę się, ze cię poznałam. Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję anginy :/ Ja się cieszę, że często nie choruję i mogę się chwalić. Też się cieszę, że poznałam wspaniałych ludzi podczas tego wyzwania :)

      Usuń
  4. Ostatni punkt moim faworytem u Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń